Postaa kun lukitset avaimet auton sisään.

Started by omglolnoob, Tue 15.08.2006 22:47:16 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Nostetaanpas tätä, kun Heppi onnistui. En siis ole ainoa tumpelo...
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Trinity

Tämä nyt ei liity tähän mitenkään muuten kuin että kyse on auton avaimista.

Kaverilla kerran loppui avaimista patterit, eikä saanut napista painamalla ovia auki. Soitti sitten hädissään miehelleen (juu-u, kyseessä oli _yllättäen_ nainen), että mitäs nyt, miten pääsee töistä kotiin. Ukko luuli aluksi, että akka pilailee, mutta käski sitten tympääntyneenä laittamaan avaimen auton ovessa olevaan reikään ja avata ovet ihan perinteisesti...  ::hihsmoke
hush little baby, don't say a word,
never mind that noise you heard
it's just the beasts under your bed,
in your closet, in your head
- Metallica: Enter Sandman-

kaustinen

Quote from: Trinity on Wed 15.08.2007 12:02:22 (UTC+0300)
Tämä nyt ei liity tähän mitenkään muuten kuin että kyse on auton avaimista.

Kaverilla kerran loppui avaimista patterit, eikä saanut napista painamalla ovia auki. Soitti sitten hädissään miehelleen (juu-u, kyseessä oli _yllättäen_ nainen), että mitäs nyt, miten pääsee töistä kotiin. Ukko luuli aluksi, että akka pilailee, mutta käski sitten tympääntyneenä laittamaan avaimen auton ovessa olevaan reikään ja avata ovet ihan perinteisesti...  ::hihsmoke
:lach:
Muut menivät aidan yli, Muhammad Ali.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Hanzuu

koppis

Onneksi saksalaisissa autoissa on jo 80 luvulla ominaisuus et kuskin ovi on pakko laittaa avaimella lukkoon... napista menee ainoastaan jos ovi on kiinni :hahaa:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Quote from: koppis on Wed 15.08.2007 12:09:12 (UTC+0300)
Onneksi saksalaisissa autoissa on jo 80 luvulla ominaisuus et kuskin ovi on pakko laittaa avaimella lukkoon... napista menee ainoastaan jos ovi on kiinni :hahaa:
Jep, ja sen takia Jetta oli mainio auto. Kuskin takana sivuikkuna aukes puoliksi niin että se tartti vain vetää alas. Siis avaimet jätettiin virtalukkoon, auto käyntiin, ovet ja ikkunat muuten kiinni, mutta sieltä takaikkunasta painoin kuskin oven napin kiinni niin että keskuslukko lukitti kaikki ovet, ja sitten vaan siuh ikkuna kiinni. Kyllä sitä ihmiset välillä ihmetteli.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

koppis

Quote from: omglolnoob on Wed 15.08.2007 12:15:25 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 15.08.2007 12:09:12 (UTC+0300)
Jep, ja sen takia Jetta oli mainio auto. Kuskin takana sivuikkuna aukes puoliksi niin että se tartti vain vetää alas. Siis avaimet jätettiin virtalukkoon, auto käyntiin, ovet ja ikkunat muuten kiinni, mutta sieltä takaikkunasta painoin kuskin oven napin kiinni niin että keskuslukko lukitti kaikki ovet, ja sitten vaan siuh ikkuna kiinni. Kyllä sitä ihmiset välillä ihmetteli.
Edellisessä autossa lähti avaimet pois virtalukost kun auto oli käynnissä :nykytaide:
sit se virtalukko piti vaihtaa kun veti ittesä ihan jumii... voi jättää auton käyntiin ja ovet lukkoon.

Ei sitä autoa kovalla pakkasella viitti sammuttaa jos on just lähten liikkeele
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Hanzuu

Quote from: koppis on Wed 15.08.2007 12:20:40 (UTC+0300)
Edellisessä autossa lähti avaimet pois virtalukost kun auto oli käynnissä :nykytaide:

Sama juttu  :jepso: Sit vielä oviin ja virtalukkoon kävi jäätelötikusta lähtien kaikki  :lach:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview