Ensimmäinen autosi

Started by Hanzuu, Mon 16.10.2006 14:17:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Faapio

Quote from: MinDBeaT on Wed 12.09.2007 18:00:05 (UTC+0300)
Quote from: Faapio on Wed 05.09.2007 12:28:46 (UTC+0300)
Ensimmäisen oli alla Toyota LandCruiser BJ40 vuodelta 1977. Sellanen pätkämalli, mattamusta. Ristittiin se mustaks surmaks. Sitä seuras VW Passat -84, sitten Chevrolet Caprice Estate Wagon -82, Citroen BX 16GTI -89, Nissan Bluebird -88, Mazda 323 farmari -91, Opel Kadett -85, Citroen Xantia -94, Opel Astra Caravan -99 ja nyt Kia Cerato 1,6EX -06. Näillä on menty, saas nähhä mitä tulevaisuus tuo.
Onpas niitä kerenny olla jo  :blink:

No joo... Mutta hyvää on saanu hakee...  :sorry: Chevy olis muuten jääny, mutta jostai ihmeen syystä takakiekot siinä kulu nopeesti. Varsinki viikonloppuisi... :think:

Quote from: Neponen on Wed 12.09.2007 20:07:58 (UTC+0300)
Kia on ihan mukava auto ja hemmetin hyvä takuu. Öljyn vaihtokin sujuu jopa sokealta Reetalta.  :good:

Ei ole moittimista ollu. :good:
"Otan silmälasit pois päästäni ja katson ulos. En näe mitään."

Juggernauter

sitähän se broidiki sanoo volvoista vaikka pihalla onkin nyt 2 raatoo... jäljellä siis  :hahaa: noh, kyllä ne voittaa sen 80 luvun alun 313 mazdan mikä meillä oli  :psp: noh, ite en voi paljookaa sanoa kun olen vain 2 autolla ajanu.

Punni

koppis

Opel Kadett D 1,2s -80
Opel Omega 2.0 GLS -89
Opel Vectra GT 2,0 -89
Volkwagen Caravelle 1,6TD -89

Ompas mulla ollu monta autoa mitkä on valmistettu vuonna 89 :blink:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Cesium

Quote from: koppis on Thu 04.10.2007 20:22:06 (UTC+0300)
Opel Kadett D 1,2s -80
Opel Omega 2.0 GLS -89
Opel Vectra GT 2,0 -89
Volkwagen Caravelle 1,6TD -89

Ompas mulla ollu monta autoa mitkä on valmistettu vuonna 89 :blink:

Hyvää vuosikertaa

unikeko

Toyota Hilux -86
kesti 3 kuukautta ja tuli sillä vähän offroadia harrastettu, kartturi sano et, "hanaa vaa, oon mä täst ennenki menny" sitte tultii metri alas lastauslaaiturilta. "ai nii, mä menin kävellen"  ::osmoke

Volvo 360 -87
kesti 3 viikkoo ja sitte konttorilta annettiin lupa ajaa ihan suoraan kotiin, takasin saa tulla sitte ku autossa on edes puol pohjaa.

Ford Riesa -93
oli vuoden, kerran kuukaudessa jätti tielle, korjattiin lopulta se pöllittiin. (syvimmät osanottoni sille kuka sen vei)

Volvo 240 -82
Kesti 2 viikkoo, sitte 150 lasissa kakkonen pesää ja kuulu VIIUUUUUUUUuuuuuPOKS kilikilikili....

Volvo 240 turbo -83
Ihan kiva mutta latausongelmat ja kulutus (25 litraa jos ajo nätisti, 30 jos vähän polki, 40 jos polki vähän enemmän. sadalle oli vähän liikaa)
Olihan se mukavan ripee 270 hepallaan, myytiin vuoden päästä.

Mazda 323 GTi -87
pientä viritystä ja todella vähän korjattavaa myytiin vuoden päästä.

Mazda B2200 MaxiCab -95
Kone kilkkas ostettiin toinen vastaava josta vaihdettiin kone, kesti 7kk ja kone kilkkas on edelleen pihalla konevikasena

Mazda B2200 -87
se varaosa-auto (seisoo pihalla)

Volvo 240 kartano -83
ostettiin omenapuun alta, pääty kuusen alle. edelleen myynnissä (seisoo pihalla) => paalattu

Rellu 5 -90
AVK löytö, korjattiin, ajettiin, myytiin 4kk

Oldsmobile Custom cruiser -85
nyt käytössä... ei isompia vikoja vielä (kerinny olee mulla viikon)

Opel Combo
Naapuri lahjotti (myynnissä)
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

voipikoolla

Fiat 128. Ujosti kietoutui syleilemään koivua. Koivussa ei minkäänlaista jälkeä mutta fiiu siirtyi autuaammille köröttely maille... :moi:

apiljavanilja

Ensimmäinen auto jolla huristelin ekat pari vuotta oli papan laina auto Volvo 240 DL vm-86
Tuli sitä talvella käytyy kaks kertaa ojassakin tällä volvolla, kun oli hiukan kevyt takapää tossa autossa  :jepso:

Eka oma auto oli Toyota Corolla (en muista muita tietoja tästä, oli mulla vain pari kuukautta).

Sitten tuli Nissan Sunny vm-92. Tästä en olisi millään halunnut luopua, oli niin kiva ajaa, mutta tosin ihan surkea käännellä pienillä parkkipaikoilla.

Nyt on Volvo 940 vm-92  pihaa koristamassa. Pakko oli farmari malliin vaihtaa, kun alkoi tila sunnystä loppumaan. Tähän volvoon olen ollut todella tyytyväinen. On automaatti ja disel. Vankka takapäästä, kääntyilee helposti pienissä tiloissa, vaikka onkin pitkä auto.  :jepso:
Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää

Brooke

Lada  :mosh:
Ajoin sillä ajokortin "iskän autokoulussa".

Nyttemmin suosin Wolkkareita.

Turkale

Quote from: unikeko on Sun 09.12.2007 19:45:58 (UTC+0200)
Oldsmobile Custom cruiser -85
nyt käytössä... ei isompia vikoja vielä (kerinny olee mulla viikon)
HII!  :good:

Quote from: Brooke on Fri 21.12.2007 08:29:17 (UTC+0200)
Lada  :mosh:
Ajoin sillä ajokortin "iskän autokoulussa".

Meikä ajo kortin Latukalla äiteen autokoulussa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview