News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maija

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 30.04.2008 15:20:13 (UTC+0300)
Quote from: kenny on Wed 30.04.2008 15:01:45 (UTC+0300)
Quote from: Hanzuu on Wed 30.04.2008 14:59:05 (UTC+0300)
Quote from: kenny on Wed 30.04.2008 14:57:06 (UTC+0300)

Monella on se periaate että Rekan tai kuorma-auton takana ei ajeta   ::nsmoke     
Minä taas mielellään menen rekan tai kuorma-auton perässä turvallisen välimatkan päässä.Ne toimii niinku tienraivaajana jos tulee elukoita tai muita hulluja eteen.  :sorry:

:jepso:  Hirvialueella teen itse samoin   
Ajelen useastikin pimeellä itsekkin ihan mielelläni ison takana, silleen sopivalla etäisyydellä, että saa itse katsella pientareet, sieltä raskaan vehkeen valoist, kun niissä on kuitenkin aika räyhäkkäät "ämpärilamput" keulalla ja katolla
minun auto ei kule juuri 80 kovempaa joten ajan aina rekan takana... tosin en muutenkaan paljon rekoista ohi mene vaikka auto kulkisikin :jepso:

se on ajallisesti niin onneton etu ettei ohi kannata mennä

tänään luulin jo et rytisee kun pakettiauto meni motarilla ohi, huomasi melkein ajavansa rampista ohi minne oli molemmat kääntymässä... kiilasi 10 sentin päähän mun keulasta ja polas jarrun pohjaan :kerpele:
sitte tuikkas  vielä hidastus kaistalle etten minä pääsyt siihen :kerpele:
meinasin jo et nyt lähtee paku metsähallituksen puolelle mut onnistuin malttamaan mieleni :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Betonishamaani

En minäkään rekan ohi lähde, jos ei ole riittävästi tietä ottaa etäisyyttä. Se lämmittää aina mieltä, jos huomaavainen raskaankaluston kuljettaja antaa ohitusmerkkiä, kun todennäköisesti paremmin näkee. Siitä tulee kiiteltyä joko vilkulla morjestamalla tai jollain muulla otollisella tavalla :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

koppis

Quote from: Tuomari on Wed 30.04.2008 19:31:11 (UTC+0300)
En minäkään rekan ohi lähde, jos ei ole riittävästi tietä ottaa etäisyyttä. Se lämmittää aina mieltä, jos huomaavainen raskaankaluston kuljettaja antaa ohitusmerkkiä, kun todennäköisesti paremmin näkee. Siitä tulee kiiteltyä joko vilkulla morjestamalla tai jollain muulla otollisella tavalla :jees:
:good:

maija

Quote from: Tuomari on Wed 30.04.2008 19:31:11 (UTC+0300)

Komps  :good:

maija

Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

Betonishamaani

Busseissa, nyt ihan mutulla, on laskettu se maksimikuorma ja sen koostumus. Rekoissa se taas vaihtelee  :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

koppis

Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:

Betonishamaani

Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:lach: :lach:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview