Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

Quote from: Tuomari on Wed 30.04.2008 19:44:47 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:lach: :lach:
niin ja tosiaan, bussi painaa 20t... rekka 60t
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Betonishamaani

Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:45:48 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Wed 30.04.2008 19:44:47 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:lach: :lach:
niin ja tosiaan, bussi painaa 20t... rekka 60t
Meillä varastomies töissä on kertonut hurjia juttuja 80-luvulta, kun noita rajoittimia ei kai niin ollut  ::osmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



koppis

Quote from: Tuomari on Wed 30.04.2008 19:47:44 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:45:48 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Wed 30.04.2008 19:44:47 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:lach: :lach:
niin ja tosiaan, bussi painaa 20t... rekka 60t
Meillä varastomies töissä on kertonut hurjia juttuja 80-luvulta, kun noita rajoittimia ei kai niin ollut  ::osmoke
olin minäkin intissä maatokuorma auton kyydissä missä oli kaverit vähä ruuvannu rajotinta... mentii motarilla henkilö autosita ohi 120kmh rajotuksella... mittari näytti 125 :parku:

voin sanoa et pelotti :parku:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

maija

Kiitos asiantuntijoille, siis ajatuksessani ei ois mitään järkee  :jepso:
Sen tähden kysyinkin, kun ei oo ison auton ajosta mitään kokemusta.

koppis

Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:53:53 (UTC+0300)
Kiitos asiantuntijoille, siis ajatuksessani ei ois mitään järkee  :jepso:
Sen tähden kysyinkin, kun ei oo ison auton ajosta mitään kokemusta.

minun ehdotus olisi et 80 kympin rajotus kaikille muille paisi kaksi kaistasille osille :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:jepso: Näinhän se kait menee, mutta myös jarrut yms. on sitä kovemmalla rasituksella mitä enemmän on kyytiä.
Liike-energia nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu on se vanha toimiva perussääntö, eli jos vauhti nousee vartilla (80->100),
niin eikös se tarkoita sitä, että jarrut vaatii tuplasti enemmän tehoa, että koje pysähtyisi säällisellä matkalla...
Ja sit kun on 60tonnia himmattavaa, niin kyllä siinä alkaa olla jarrut aika kovilla jo 80:stä jarrutellessakin...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Betonishamaani

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 30.04.2008 20:09:29 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:jepso: Näinhän se kait menee, mutta myös jarrut yms. on sitä kovemmalla rasituksella mitä enemmän on kyytiä.
Liike-energia nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu on se vanha toimiva perussääntö, eli jos vauhti nousee vartilla (80->100),
niin eikös se tarkoita sitä, että jarrut vaatii tuplasti enemmän tehoa, että koje pysähtyisi säällisellä matkalla...
Ja sit kun on 60tonnia himmattavaa, niin kyllä siinä alkaa olla jarrut aika kovilla jo 80:stä jarrutellessakin...
Tuon muuten autokoulussakin huomasi, kun ensin ajettiin hieman reilua 90 ja siitä laskettiin siihen just 80 niin tuntui huomattavalle se ero  :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 30.04.2008 20:09:29 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:jepso: Näinhän se kait menee, mutta myös jarrut yms. on sitä kovemmalla rasituksella mitä enemmän on kyytiä.
Liike-energia nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu on se vanha toimiva perussääntö, eli jos vauhti nousee vartilla (80->100),
niin eikös se tarkoita sitä, että jarrut vaatii tuplasti enemmän tehoa, että koje pysähtyisi säällisellä matkalla...
Ja sit kun on 60tonnia himmattavaa, niin kyllä siinä alkaa olla jarrut aika kovilla jo 80:stä jarrutellessakin...
tänään oli muuten 63t :sorry: en kyllä ite tehnyt sitä kuormaa enkä koskaan ite suostu ylikuormaa ottamaan
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Betonishamaani

Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 20:14:59 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 30.04.2008 20:09:29 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:jepso: Näinhän se kait menee, mutta myös jarrut yms. on sitä kovemmalla rasituksella mitä enemmän on kyytiä.
Liike-energia nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu on se vanha toimiva perussääntö, eli jos vauhti nousee vartilla (80->100),
niin eikös se tarkoita sitä, että jarrut vaatii tuplasti enemmän tehoa, että koje pysähtyisi säällisellä matkalla...
Ja sit kun on 60tonnia himmattavaa, niin kyllä siinä alkaa olla jarrut aika kovilla jo 80:stä jarrutellessakin...
tänään oli muuten 63t :sorry: en kyllä ite tehnyt sitä kuormaa enkä koskaan ite suostu ylikuormaa ottamaan
Onko ne rullat muuten mitenkä kiinni kyydissä  :think: Luulisi, ettei siinä auta kun hiljainen rukous jos ne lähtee liikkeelle  ::osmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



koppis

Quote from: Tuomari on Wed 30.04.2008 20:37:56 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 20:14:59 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 30.04.2008 20:09:29 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 30.04.2008 19:43:43 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 30.04.2008 19:38:37 (UTC+0300)
Muuten oon sitä mieltä, että jos bussit saa ajaa satasta kesällä, niin miksei muu raskas kalusto saa? Vähentäis varmaan jonoja ja niissä tapahtuvia hulluja ohituksia. Sanokaa nyt Koppis, Jolppi ja muut alan miehet mulle maallikolle, olisko siinä mitään järkee?

rekan minimaaliset ajo ominaisuudet katoaa täysin yheksässä kympissä, 95 ja alkaa pelottaa tosissaan, satasessa alkaa paska haista :help:
:jepso: Näinhän se kait menee, mutta myös jarrut yms. on sitä kovemmalla rasituksella mitä enemmän on kyytiä.
Liike-energia nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu on se vanha toimiva perussääntö, eli jos vauhti nousee vartilla (80->100),
niin eikös se tarkoita sitä, että jarrut vaatii tuplasti enemmän tehoa, että koje pysähtyisi säällisellä matkalla...
Ja sit kun on 60tonnia himmattavaa, niin kyllä siinä alkaa olla jarrut aika kovilla jo 80:stä jarrutellessakin...
tänään oli muuten 63t :sorry: en kyllä ite tehnyt sitä kuormaa enkä koskaan ite suostu ylikuormaa ottamaan
Onko ne rullat muuten mitenkä kiinni kyydissä  :think: Luulisi, ettei siinä auta kun hiljainen rukous jos ne lähtee liikkeelle  ::osmoke



tosin tuo sidonta tapa ei kelpaa poliisille, mutta eipä noihin meidän autoihin voi niitä lattiaankaan sitoa kun ei ole lattiassa koukkuja, ja vaikka olisi sidottu lattiaankin ja jotain kävisi ei ne kyydissä pysyisi
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview