Tänne keräillään kysymyksiä ja puretaan teiniangstia !

Started by Masa, Thu 16.02.2006 19:58:56 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jokse

Thrash

Ajattelin vaan etten halua tuhlata aikaani enempää tuolla. Akateeminen ura ei oo mulle :nopsu:

koppis

Quote from: Thrash on Mon 14.04.2008 01:14:24 (UTC+0300)
Ajattelin vaan etten halua tuhlata aikaani enempää tuolla. Akateeminen ura ei oo mulle :nopsu:
minä tiesin sen jo ylä asteella... moni vaan menee lukioon kun ei tiedä mitä haluaisi tehdä
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Thrash

Quote from: koppis on Mon 14.04.2008 01:29:38 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Mon 14.04.2008 01:14:24 (UTC+0300)
minä tiesin sen jo ylä asteella... moni vaan menee lukioon kun ei tiedä mitä haluaisi tehdä
Aivan kuten minä. Tajusin sitten tän vuoden puolessavälissä ettei tää nappaa

nyyyps

Ite olen kiitollinen siitä, että vein lukion läpitte ja loppuun, vaikka se ei kovin suuresti sitten ensimmäisen vuoden jälkeen tuntunu järkihommalta.

Olen edes jotaki saanu elämässäni aikaan. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Thrash

Mä sain tänään jotain aikaan lukiossa. Sytytettiin kaverin kanssa tupakat väärässä paikassa ja joku opettaja näki. Vähän provottiin sitä ja nyt saadaan todistukseen merkintä "Rikkoi tupakkalakia" :jippii:

Hanzuu

No höh...mie en saanut ku punaisia lappuja kotiin vietäväksi ku ya:lla narahdin tupakasta useaan otteeseen  :psycho:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Hanzuu

No totta turiset,meidän aikaan se oli vain koulun rehtori joka kielsi koulualueella tupakoinnin  :jees:
Meillä oli kyllä lukio samassa ja lukiolaiset sai nurkalla käydä tupakkakopilla,mut me alaikäiset ei saatu.(sillo raja oli vielä 16v)
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Thrash

Voinpahan ainakin jostai olla ylpeä todistuksessa. Ei tollasta ihan kenellä tahansa ole! ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview