News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PerjantaiPuli

Virtaset olivat jo vuosien ajan yrittäneet saada lasta, kuitenkaan siinä onnistumatta, joten he päättivät käyttää luovuttajaa saadakseen perheensä alulle. Sinä päivänä kun siitosisän piti saapua, herra Virtanen suuteli vaimoaan ja sanoi: "Minä lähden nyt, sen miehen pitäisi olla täällä pian."
Puoli tuntia myöhemmin ovelta ovelle kiertelevä vauvojen valokuvaaja soitti ovikelloa toiveenaan tehdä kaupat.

"Hyvää huomenta rouva. Te ette tunne minua, mutta olen tullut..."
"Ei tarvitse kertoa, olenkin jo odottanut teitä", rouva Virtanen keskeytti.

"Niinkö?" valokuvaaja ihmetteli. "No hyvä, sillä olen erikoistunut lapsiin."
"Sitähän me mieheni kanssa toivoimmekin. Olkaa hyvä ja tulkaa peremmälle. No niin, mistä aloitetaan?" rouva Virtanen kysyi punastellen.

"Jättäkää kaikki minun huolekseni", valokuvaaja ilmoitti. "Yleensä yritän pari kertaa kylpyammeessa, kerran sohvalla ja ehkä pari kertaa sängylläkin. Joskus myös olohuoneen lattialla on kivaa, siellä voi todella levittäytyä."

"Kylpyammessa, olohuoneen lattialla?!" hämmästeli rouva
Virtanen. "No ei ihmekään, ettei Matilla ja minulla ole onnistunut."

"Noh, rouva, ei kukaan meistä voi onnistua joka kerralla. Mutta jos yritämme useista eri asennoista ja minä laukaisen kuudesta tai setsemästä kulmasta,
niin uskon että tulos miellyttää teitä."

"Toivottavasti tämä hoituu nopeasti", nainen nielaisi.
"Rouva hyvä, minun työskentelytottumuksellani miehen täytyy saada työskennellä rauhassa. Olisi hienoa päästä sisään ja ulos viidessä minuutissa, mutta olen varma että te pettyisitte siihen."
"Niinpä tietenkin", rouva myönteli.

Valokuvaaja avasi salkkunsa ja otti esille
valokuvia vauvoista. "Tämä tehtiin linja-auton päällä Helsingin keskustassa."
"Ei kai!" rouva Virtanen kauhistui.
"Ja nämä kaksoset onnistuivat hyvin ottaen huomioon , että heidän äitinsä kanssa oli erittäin vaikea työskennellä."

Valokuvaaja ojensi rouva Virtaselle kuvan.
"Hän oli vaikea...?" rouva Virtanen kysyi varovasti.
"Niin, ikävä kyllä. Loppujen lopuksi jouduin viemään hänet Korkeasaareen saadakseni homman hoidettua kunnolla. Ihmisiä parveili ympärillämme nähdäkseen paremmin."

"Siis muut ihmiset näkivät?!" rouva Virtanen kysyi silmät täynnä ällistystä.
"Kyllä vain. Yli kolme tuntia siihen meni. Äiti valitti ja huusi koko ajan. Saatoin hädin tuskin keskittyä. Sitten alkoi jo hämärtää ja aloin räiskiä nopeammin. Lopulta kun oravat alkoivat nakerrella vehjettäni niin laukaisin loputkin."

Rouva Virtanen nojasi eteenpäin. "Tarkoitatko että ne
todella alkoivat purra... öö... vehjettänne?"
"Niin, rouva. No, jos te olette valmis niin otan vain
kolmijalkani esille, jotta pääsemme hommiin."

"Kolmijalan?" rouva varmisti jo erittäin huolestuneena.
"Niin. Laitan vehkeeni sen päälle. Se on liian painava pidellä, kun alan toimimaan. Rouva? Rouva... Hyvä
Luoja, hän pyörtyi."  :good:

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

PerjantaiPuli

Yritin kaivella mutta ei löytynt  :kahvi:

Mutta laitetaan uusinnat sen piikkiin että on tullut uutta kansalaista kehiin sen verran , että kaikki ei oo lukeneet kaikkia kumminkaan  :good:

Lexa

Quote from: PerjantaiPuli on Thu 21.12.2006 12:08:06 (UTC+0200)
Yritin kaivella mutta ei löytynt  :kahvi:

Mutta laitetaan uusinnat sen piikkiin että on tullut uutta kansalaista kehiin sen verran , että kaikki ei oo lukeneet kaikkia kumminkaan  :good:

Juu, en minä pahalla. Olen vain melkoisen varmasti itse postannut tuon. :jepso:

Eedith: https://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=6966.msg121972#msg121972
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

PerjantaiPuli

Näköjään juu. Noh sellasta  sattuu kun ei käytä hattuu  :friends:



Ki-Ho

Jäyhä pohjalaaismies oli ravintolassa nuorikkonsa kanssa.
Harvoin ravintolassa käyneenä hän katseli ympärilleen mallia ottaen.
Naapuri pöydässä mies ojensi sokeriastiaa ja sanoi:
-Sokeria, muruseni?
Se kuulosti pohjalaismiehestä hienolta.
Naapuri pöydässä mies ojensi hunaja astiaa daamilleen ja sanoi:
-Hunajaa,hunajaiseni?
Pohjalaaismies alkoi ymmätämääm systeemi,leikkasi palan pihviä ja ojensi sen nuorikolleen sanoen:
- Lihaa, lehmäseni?

joret

Pari suomalaismiestä oli käymässä Viron puolella lomalla. Illalla sitten toinen miehistä päätti palata hotellille samalla kun kaveri jäi nostamaan nestetasapainoa.
Kuinka ollakkaan, perisuomalaiseen tapaan huoneen avainkortti oli kadonnut ja illan riennoissa oli kerätty melkoinen paskahätä painostamaan.
Mies sitten keksi tehdä tarpeensa sukkaan ja heittää koko paketin ikkunasta ulos, joten tuumasta toimeen

Eipä ottanut kaveri huomioon että sukassa oli reikä, joten rivakan voimaa keräävän pyöritysliikkeen siivittämänä tuli
hotellin seinille asiaan kuuluvat koristeet.

Mies tästä näystä meni paniikkin ihan siihen asti että onnistui pyörtymäänkin.
Aamulla sitten paikallisessa arvauskeskuksessa kaverin herättelyihin havahtuessa illan kauheudet palautui mieleen.
Kaveri siinä sitten lohdutti: "Ei mitään hätää, kaikki on siivottu ja anteeksi annettu. Mutta miten helvetissä sinä sen teit?"
  :shock:

Odai

Quote from: joret on Sun 24.12.2006 12:35:09 (UTC+0200)
Pari suomalaismiestä oli käymässä Viron puolella lomalla. Illalla sitten toinen miehistä päätti palata hotellille samalla kun kaveri jäi nostamaan nestetasapainoa.
Kuinka ollakkaan, perisuomalaiseen tapaan huoneen avainkortti oli kadonnut ja illan riennoissa oli kerätty melkoinen paskahätä painostamaan.
Mies sitten keksi tehdä tarpeensa sukkaan ja heittää koko paketin ikkunasta ulos, joten tuumasta toimeen

Eipä ottanut kaveri huomioon että sukassa oli reikä, joten rivakan voimaa keräävän pyöritysliikkeen siivittämänä tuli
hotellin seinille asiaan kuuluvat koristeet.

Mies tästä näystä meni paniikkin ihan siihen asti että onnistui pyörtymäänkin.
Aamulla sitten paikallisessa arvauskeskuksessa kaverin herättelyihin havahtuessa illan kauheudet palautui mieleen.
Kaveri siinä sitten lohdutti: "Ei mitään hätää, kaikki on siivottu ja anteeksi annettu. Mutta miten helvetissä sinä sen teit?"
  :shock:

:lach: :lach:
Ei piru, pitä jättää vähemmälle näin illalla, nitrot tulee tarpeen jos pitää viellä näin paljon nauraa!

kenny

tutkimuksissa on todettu, että ei ole hyväksi antaa suklaata vaihdevuosista kärsiville naisille.
kuitenkin suklaan pois ottaminen on vielä huonompi vaihtoehto.

:think:

kenny

Irlannissa tapahtui tavallista rajumpi riivaustapaus.
äidin piti soittaa paholaiselle, jotta pappi saatiin ulos perheen pojasta.


kaksi nuorta tyttöä istuu kaupan eteisessä syömässä karkkia.
-pojat on sitten inhottavia. ei niillä ole mielessä muuta kuin se yksi asia.
- niin on. niitä tietokonepelejä ne pelaavat niin, ettei edes naiminen kiinnosta.

:think: