News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doraemon

Minulla on yllätys etutaskussa ;)

Arathon

Tule hyvä kakku.

Pokerface

Narkkarin kauhuleffa? Kauas pilvet karkaavat.

Pappi ja bussikuski joutuivat kuollessaan samaan aikaan Pyhän Pietarin porteille. Pietari toivotti bussikuskin tervetulleeksi, mutta sanoi papille, ettei tällä ole mitään asiaa porttien sisäpuolelle. Pappi järkyttyi.

"Minähän olen pappi!!! Miksi bussikuski pääsee, mutta minä en?"

Siihen Pietari totesi: "Kun sinä pidät saarnaa, seurakuntalaiset nukkuvat. Mutta kun bussikuski ajaa, niin ihmiset rukoilevat."

Doraemon

Quote from: fuckface on Wed 13.08.2008 21:27:07 (UTC+0300)
Narkkarin kauhuleffa? Kauas pilvet karkaavat.

Pappi ja bussikuski joutuivat kuollessaan samaan aikaan Pyhän Pietarin porteille. Pietari toivotti bussikuskin tervetulleeksi, mutta sanoi papille, ettei tällä ole mitään asiaa porttien sisäpuolelle. Pappi järkyttyi.

"Minähän olen pappi!!! Miksi bussikuski pääsee, mutta minä en?"

Siihen Pietari totesi: "Kun sinä pidät saarnaa, seurakuntalaiset nukkuvat. Mutta kun bussikuski ajaa, niin ihmiset rukoilevat."

Palkataan bussikuskeja kirkkoon.  :bounce:
Minulla on yllätys etutaskussa ;)

joret

Quote from: Doraemon on Wed 13.08.2008 01:58:35 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Tue 12.08.2008 15:46:03 (UTC+0300)
Quote from: Jokse on Mon 11.08.2008 23:34:45 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Mon 11.08.2008 23:12:15 (UTC+0300)
Quote from: Doraemon on Mon 11.08.2008 00:37:14 (UTC+0300)
Olisko amis vitsejä?  :think:
:lach: :lach: No siinä tuli jo yks
:psycho:

ei toi ollu kivaa :cray:
Spoiler
:lach:
[close]
Oli hyvä vitsi multa.  :nykytaide:

Amiksista ei voi kertoa vitsejä, kaikki on tosikertomuksia  :think:

Juppi ajeli hienolla autollaan ja ohitti STOP-merkin pysähtymättä. Poliisi ampaisi perään ja pysäytti jupin joka alkoi heti väittämään vastaan:

Juppi: Kyllä mä siinä merkillä pysähdyin.
Poliisi: Ette pysähtynyt, minulla on autossa kamera jolta asia voidaan tarkistaa.
Juppi: No ehkä en pysähtynyt, mutta ainakin hiljensin vauhtia. Ihan sama asia.
Poliisi: Tulkaapas ulos sieltä autosta niin selvennän teille mikä ero pysähtymisellä ja hiljentämisellä on.

Juppi nousee autosta ja poliisi komentaa painamaan naaman konepeltiä vasten. Jupin poski ehtii tuskin hipaistakkaan peltiä kun poliisi jo tempaisee vinyylipatukkansa ja alkaa hutkia
juppia perseelle oikein olan takaa. Parkaisujen ja mäiskeen lomassa poliisi sitten utelee "Lopetanko vai hiljennetäänkö tahtia?"

Josse

Uudisasukas teki ei enää niin villissä lännessä polttopuita tulevan talven varalle. Paikalle tuli rauhanpiippua poltellut apassi .

-  Tuleekohan kylmä talvi ? Kysyi uudisasukas.
-  Kyllä tulee melko kylmää. Vastasi apassi.

Mies päätti tehdä lisää puita. Parin päivän päästä sama apassi osui taas paikalle.

- Tuleeko kovinkin kylmää ? Valkoihoinen kysyi jälleen.
- Todella kylmää tulee. Vastasi apassi.

Uudisraivaaja päätti pelata varmanpäälle ja teki lisää puita. Kului taas muutama päivä ja apassi kulki taas alueella.

-  Kuinka kylmä siitä talvesta tulee ? Kysyi uudisasukas hieman huolissaan.
-  Tulee kylmin talvi mitä Hiipunut Nuotio on eläessään kokenut.
-  Mistä helvetistä sinä sen oikein näet ?
-  Valkeamies tekee niin paljon puita.

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

PerjantaiPuli

Ole, legendaarinen jalkapallomaalivahti. Kuuluisa siitä että hän liimasi aina kaikki pallot, ei koskaan sylkenyt palloja eteensä. Kaikki tunsivat hänen maineensa.

Nyttemmin jo veteraanipelaajana Ole oli taas kerran tulossa seuran treeneistä. Kävellessään muun joukkueen kanssa esikaupunkialueen läpi he huomasivat erään hyvin korkean rakennuksen edessä suuren joukon ihmisiä. Ja tottakai ihmettelivät mitä siellä oikein tapahtuu. Palokunta oli paikalla ja naruja oli vedelty ympäriinsä. Seinän vieressä oli joukko palomiehiä pelastuspurjeen kanssa pelastamassa ikkunoista hyppääviä ihmisiä.

Ja Olen tullessa paikalle talo oli tietenkin sortumaisillaan, ylimmässä kerroksessa nuori äiti pienen lapsensa kanssa. Äiti ei uskalla pudottaa lasta yksinään pelastuspurjeelle, ei myöskään uskalla hypätä lapsen kanssa. Ja samassa kun Ole saapuu paikalle ihmiset narun ympärillä tunnistavat hänet.

Ihmiset alkavat huutaa äidille: "Pudota lapsi, pudota lapsi, Ole on paikalla, Ole ottaa kopin. Ole liimaa, Ole liimaa."

Ja äiti yläkerrassa tietää myöskin Olen maineen. Varmanäppinen mies. Ei pudottele, ottaa aina kopin.

Ole harppaa köyden yli, asettuu seinän viereen. Äiti tietää Olen maineen ja alkaa ojennella lasta ikkunasta. Ole ottaa tukevampaa jalansijaa maaperästä, hieroo jalkojaan hyvän jalansijan saadakseen ja kuivaa käsiään reisiinsä. Äiti ojentaa lasta ulos ikkunasta ja Ole on valmiina ottamaan kopin. Ole kuivaa vielä käsiään.

Äiti on valmis, hän luottaa Oleen. Viimeinen katse ja lapsi lähtee putoamaan kohti Olea. Ole seuraa katsellaan tarkasti lapsen liikettä ja NAPS. Lapsi on Olen käsissä. Varmisti kiinni. Turvassa. Ihmiset henkäisväet helpotuksesta, lapsi on pelastunut. Alkaa hurja taputus ja huuto.

"Ole Ole OLe OLe OLE OLE"

Ja mitä tekee Ole?

Pompottaa kolme kertaa ja potkaisee!  :keeper:

Ziperia

IsoPahaJolppi

Amerikkalainen ja venäläinen oli kapakassa juomassa. Sitten he alkoivat kehua itseään..... hetken kuluttua amerikkalainen otti esiin centin ja ampui kahdeksan reikää siihen ja sanoi bill,buffalo bill. Sen jälkeen venäläinen vetäisi housut alas ja yllättäen hänellä oli kolme pallia ja hän sanoi bill:Tjernobill..

Miksi itämafia käytti amerikkalaista pankkia pestessään 15 miljardia dollaria? - Venäjän pankeissa kukaan ei halunnut liata käsiään työllä.

Mies ja hänen vaimonsa istuivat Beetlehemin matkamuistomyymälän ulkopuolella odottaen matkakaveriaan. Arabialainen myyntimies lähestyi heitä kantaen vöitä. Kiihkeän myyntipuheen jälkeen hän antoi periksi ilman tulosta ja hän kysyi, että mistä he ovat.
"Amerikasta," aviomies vastasi.
Katsellen naisen tummia hiuksia ja oliivin väristä ihoa, Arabi vastasi, "Hän ei ole Amerikasta."
"Kyllä minä olen." sanoi vaimo.
Arabi katsoi naiseen ja kysyi, "Onko hän sinun aviomiehesi?"
"Kyllä." vastasi nainen.
Kääntyen aviomiehen puoleen, hän tarjosi..... "Annan sinulle 100 kamelia hänestä."
Aviomies katsoi aivan ihmeissään ja oli pitkä hiljaisuus. Viimein hän vastasi, "Hän ei ole myytävänä." Myyntimiehen lähdettyä, jonkin verran närkästynyt vaimo kysyi mieheltään, että miksi hänellä oli kestänyt niin kauan vastata, johon aviomies vastasi,
"Yritin kuvitella, että miten olisin saanut 100 kamelia takaisin kotiin."

Amerikkalainen nuoripari vihittiin kirkossa. Sikäläisen tavan mukaan pappi kysyi ennen avioliiton vahvistamista, oliko kenelläkään läsnäolijalla mitään huomauttamista solmittavaa liittoa vastaan.
Muuan pieni, ujonnäköinen mies sanoi hiljaa: - Kyllä minulla olisi...
Silloin pappi katsoi häntä vihaisesti ja ärähti:
- Hiljaa siinä! Tehän olette sulhanen.

Mikä todistaa, että amerikkalainen joulupukki on ruotsalainen?
- Tavallisessa amerikkalaisessa talossa on kaksi ovea, kymmenen ikkunaa ja kellarin luukku, ja tämä neropatti tunkeutuu sisään savupiipun kautta.

Kaksi ruotsalaista osti amerikkalaisen farmariauton, jossa oli kyljissä puupanelointi. Kotiin tultuaan he repivät paneelit pois. Sitten toinen sanoi: - Tiedätkös, minusta se oli paremman näköinen pakkauksessa.

Kalle tuli itkien kotiin. Äiti kysyi "Mikäs Kallea noin itkettää?"
Kalle vastasi: "No kun Marttakerhon puheenjohtajarouva läpsäisi minua vaikka kysyin vain että missä on ilotalo...!"
Äiti läpsäisi Kallea ja sanoi "Sinä hävytön".
Kalle purskahti täyteen itkuun ja sai sanottua "No hyvä on sitten, jos siitä tuollainen mekkala nousee, niin hakekoon isä henkselinsä itse!".
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Pokerface

Niksi-Pirkka

'Jos vieraat tuntuvat tylsiltä ja tunnelma vaivaantuneelta, lirauta
kahvin sekaan hieman kossua ja kahvilikööriä, niin johan juttu
luistaa.'

'Älä heitä päättyvän vuoden kalenteria roskiin vaan säästä se. Sen
päivät osuvat täsmälleen kohdalleen taas vuonna 2014. Ensi vuonna voit
käyttää uudestaan vuoden 1997 kalenteria'

'Autossa on matkustajan paikalla vaikea nukkua, koska ajon aikana pää
heilahtelee ja silloin ihminen herää. Ennen matkaan lähtöä sido pääsi
sukkahousuilla kiinni niskatukeen. Silloin pää pysyy paikallaan ja
voit nukkua koko matkan.'