News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Quote from: maija on Sat 05.07.2008 11:13:48 (UTC+0300)
Duudi, olen samalla linjalla, kipukroonikko minäkin. Psyykeen vaikuttaviin lääkkeisiin en silti koske, kertakokemus riitti mullekin.

:good: dude ja maija viskoi asiaa. Siinä olisi monille mietittävää, kun oikein ottaa koville.
Nykyisin en edes mene lääkärille, kun alkaa selkää kolottaa ( skolioosia + lordoosia + välilevypullistumaa ja istumatyö)
Tietyt venyttelyliikkeet joka päivä, ja sit kun oikein tiukkaa, niin parit buranat ja punkkaan sopivasti tyynyt selän alle
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

daadaa

Quote from: Lex Arma on Sat 05.07.2008 10:58:50 (UTC+0300)
Quote from: kulli paavo on Sat 05.07.2008 10:57:16 (UTC+0300)
Huumoria hyvä mies :nohnoh:
Sori -- Kyllä mä hoksasin ettet oo tosissas..
Mun huumorintaju alkaa vaan tässä ketjussa olla vähän lujilla välillä..

Ehkä ei kannata sitten lukea jos noin ahdistaa huumehörhöt, käy vaikka hakemassa lähi diileriltä pikku satsit ja vetäse henkeen :psp: Tai tuttu ja turvallinen  :drunk:

Thrash

Peter ainakin sai mitä tilasi. Suuren huumekeskustelun ::osmoke

daadaa

Duudi, olen samalla linjalla, kipukroonikko minäkin. Psyykeen vaikuttaviin lääkkeisiin en silti koske, kertakokemus riitti mullekin.

Mutta valitettavan usein kun kyse on hermosärystä niin muut napit ei auta (kuin ne keskushermostoon vaikuttavat), eikä auta vaikka venyttelisit koko päivän kuin kumiukko.

Se jos mikä on perseestä, nim. on sitä koitettu melko montaa konstia ja luontaistuoteita etc, mutta ei sitä 12h pidempään pysty ilman vahvoja olemaan jos aikoo tehdä muutakin kuin istua kyyryssä pää polvissa paikallaan. Kun ei pysty makaamaan kipujen takia, ei istumaan selkäsuorassa, ei seisomaan kun jalat ei kanna jne.
Perseestä se on olla hermokipujen armoilla 24/7/365  :nope:   meinaan on jo jokunen harrastus jäänyt taka-alalle. Moni ei tajua sitäkään että jo pelkkä kipu aiheuttaa myös tuolla päänsisällä muutoksia, masentuneisuutta jne, puhumattakaan sitten kun se 'normaalielämä' kärsii melko rankasti kipuilun takia koska ei yksinkertaisesti pysty tekemään niitä ihan perusjuttuja/harrastuksia mitä muut voi touhuta, se vasta käykin pään päälle..

Ainiin, mut näähän on lääkkeitä niin kauan kun haen aina 100kpl satsin kuukaudeksi apteekista  ::osmoke

Jokainen saa omalla kropallaan tehdä mitä haluaa, mutta esim niitä neuloja ei saatana nakella muualle kuin keräyspisteisiin. En haluaisi edes kuvitella tilannetta missä lapsi tulee leikkimästä ja sanoo että joku pisti käteen, paikanpäältä löytyy verinen neula tms.
Toisaalta, yhtälailla ne spuket sais pitää turpansa kiinni puistoissa kävellessään, tai istuessaan. Ketään ei kiinnosta paskassa pyörineen spugen horinat keskellä päivää, varsinkin kun jo 10metrin päähän haisee niin että tekisi mieli  :puke:
Kaupat ja Alkot myy liian lepsusti viinaa alanmiehille joilla kassajonossa tulee paskat housuun tai ne valuvat jo puntista pihalle, puheesta ei saa mitään selvää ja sitä kassalaituriakin pitää pitää kaksin käsin pystyssä. Silti myydään, 99% kerroista.  <--- TUOTA tarkoitin sillä kaksinaismoralismilla mitä tämä meidän kansakuntamme harrastaa, alkoholi on vanha päihde ja hyväksytty, alkon vaikutuksen alla saat hakata vaimosi, lapsesi ja tappaa naapurisi mutta kun olit kännissä niin sehän on lieventävä asianhaara. TAPAjuoppoja ja ennen kaikkea niitä RAPAjuoppoja pitäisi valvoa, lähinnä sitä viinan myymistä, niinhän muidenkin huumaavien aineiden kohdalla tehdään mitä laillisesti ostaa saa. Eka pitää hoitaa pois alta ne ongelmat mitä meillä JO ON näiden nykyisten laillisten päihteiden ansiosta, sitten kun se osa-alue on valmis voi joku ruveta miettimään uusien päihteiden laillistamista... siis jos aikoo jotenkin saada ne nykyisten kanssa painivat ruotuun (lähinnä siis se alkoholi tässä tapauksessa, huumaava aine jota saa mainostaa määrättyyn alkoholiprosenttimäärään asti  :nono: Vähän sama kun mainostettaisiin "5% Heroiini nyt kaupoissa, Alkosta löydät vahvempaa 50% kamaa" tms..  :nope:

Löylyttäjä

Quote from: D-ude on Sat 05.07.2008 11:02:33 (UTC+0300)
Toivottavasti sinäkin löydät reitin uuteen kivuttomampaan elämään ilman, että joudut sekoittamaan pääsi hakemalla tehokasta kivunlievitystä :friends:

Humalaisella on pää paljon enemmän sekaisin jos verrataan kannabispöllyssä olevaan henkilöön ja tietääkseni kivunlievitykseen tarvittavasta annoksesta ei edes pääse kunnon pöllyihin

Miffy

Quote from: IsoPahaJolppi on Sat 05.07.2008 01:30:47 (UTC+0300)P.S. Itse en henkilökohtaisesti ole tietoisesti koskaan sotkenut päätäni alkoholia "oudommilla" aineilla, enkä myöskään kannata laillistamista.
-> edit. Ellei lääkäri määrää ja ruohon käyttö on valvottua

Minä kun en pytsty käsittämään minkä ihmeen takia lääkärin pitäisi vahtia kenenkään hiisaaamista. Koska jotkut ihmiset eivät ymmärrä sen olevan täysin tarpeetonta? :D
We are stardust
We are billion year old carbon

Miffy

Quote from: kulli paavo on Sat 05.07.2008 11:02:13 (UTC+0300)
Mulla tuli mitta täyteen ekana päivänä.
Mä en ymmärrä näitä hippiäisiä ja niitten ajatusmaailmaa.

Vaikea ymmärtää "elä ja anna muiden elää"? Sinua ei kukaan pyydä ottamaan aineita, mutta sinä et antaisi muiden tehdä niin. Mistä näitä sun kaltasia "minä määrään mitä kukakin saa tehdä"-ääliöitä oikein sikiää? Lakikirja aivojen tilalla kenties?
We are stardust

Miffy

Luuletko olevasi jotenkin parempi kun et koske? Mikäs siinä jos et halua itse jotakin ottaa mutta niin helvetin moni olisi kieltämässä sitten muiltakin.

Huumeiden vastustaminen on äärettömän itsekästä eikä siinä ole kyse yhdenkään käyttäjän hyvinvoinnista huolehtimisesta vaan oman itse keksityn paremmuuden korostamista.
We are stardust

paavo

Quote from: Miffy on Sat 05.07.2008 16:40:02 (UTC+0300)
Quote from: kulli paavo on Sat 05.07.2008 11:02:13 (UTC+0300)
Mulla tuli mitta täyteen ekana päivänä.
Mä en ymmärrä näitä hippiäisiä ja niitten ajatusmaailmaa.

Vaikea ymmärtää "elä ja anna muiden elää"? Sinua ei kukaan pyydä ottamaan aineita, mutta sinä et antaisi muiden tehdä niin. Mistä näitä sun kaltasia "minä määrään mitä kukakin saa tehdä"-ääliöitä oikein sikiää? Lakikirja aivojen tilalla kenties?
Kukahan tässä ääliö on, teidän oma pikku maailma pyörii omaa rataansa. Kuuhun joutaisi ampua koko sakki, olisivat poissa normikansalaisten elämästä.
Ja ylläpitoa ei kannata pitkään solvata. ::smoke

On se nyt perkele ettei voi elää normien mukaan.

Miffy

Quote from: kulli paavo on Sat 05.07.2008 16:48:03 (UTC+0300)
Kukahan tässä ääliö on, teidän oma pikku maailma pyörii omaa rataansa. Kuuhun joutaisi ampua koko sakki, olisivat poissa normikansalaisten elämästä.
Ja ylläpitoa ei kannata pitkään solvata. ::smoke

On se nyt perkele ettei voi elää normien mukaan.

Millähän helvetin tavalla se sinun normaalielämääsi haittaa jos minä vaikka tässä imaisen jointin? Ja ylläpito on niin pikkusieluista että heidän kanssaan ei saa olla eri mieltä asiasta?

Kuka on oikeasti pätevä määrittelemään ne normit joiden mukaan on elettävä? Mikä ihme pistää sinut kuvittelemaan että sinä tiedät mitä on hyvä elämä joka ainoalle?

Mistä vitusta sun kaltasia pää perseessä kulkevia puusilmiä sikiää?
We are stardust

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview