News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Doraemon

Quote from: Rudolf Käki on Thu 09.10.2008 12:52:11 (UTC+0300)
Ransukin sitten langennut  :blink:

Ei mikäänihme kun kaveria ei ole näkynyt muutakuin mielisairaalojen potilas huoneissa.  :kahvi:
Minulla on yllätys etutaskussa ;)

sipulii

Minun kanta huumeisiin on, että ne jotka pitävät sienistä ja sen vaikutuksista voivat niitä syödä metsässä eivätkä tulla muita häiritsemään tokkurassa julkisille paikoille  :kahvi:
Seksivalistus is only a matter of time.

Masa

Quote from: sipulii on Wed 15.10.2008 14:45:12 (UTC+0300)
Minun kanta huumeisiin on, että ne jotka pitävät sienistä ja sen vaikutuksista voivat niitä syödä metsässä eivätkä tulla muita häiritsemään tokkurassa julkisille paikoille  :kahvi:
Samaa pätee alkoholin juojiin. Ei paljoa huvvaa niitäkään katella toilailemassa ostarin nurkilla keskellä päivää.  :kahvi:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Lexa

Quote from: Masa on Wed 15.10.2008 14:48:09 (UTC+0300)
Samaa pätee alkoholin juojiin. Ei paljoa huvvaa niitäkään katella toilailemassa ostarin nurkilla keskellä päivää.  :kahvi:
Samaa mielipuolta :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Quote from: Lex Arma on Wed 15.10.2008 14:49:30 (UTC+0300)
Samaa mielipuolta :jees:
Ja ei tulis pimiällä vastaan. Ne pelottaa.

Tässä kesällä tuossa urheilukentän takana tuli joku valkonenkauluspaita-auki-tyyppi rähjäämään. Ei sillä sitten ollukaan asiaa, ku oli puolta päätä lyhyempi ja 50 kiloa laihempi ku tuo minun avekki.
"Onko täällä joku ongelma! Ei mulla ainakaan oo! Ei kai tässä tappelemaan piä! Mulla ei ainakaan oo mitään ongelmaa!" Sitten se lähti huutelemaan laumalle noin 15-vuotiaita selväpäisenveroisia reppuperseitä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

En pidä sienien mausta niin ajattelin tänään että laitan pystyyn yrityksen joka valmistaa sieni-lisäravinnekapseleita, yhdestä kapselista saat kaiken vaikutuksen mitä metsän sienistä tulee  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

sipulii

Samaa mieltä tässäkin juokoon siellä baareissa tai pippaloissa ja pysyköön siellä taksin tuloon asti.  :kahvi: Ei ole kyllä tullut paljoa julkisilla paikoilla liikuttua humalassa ehkä joskus terassilla humaltunu ja hoiperrellu kotiin, mutta tämä on pientä imo. ::smoke
Seksivalistus is only a matter of time.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

paavo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview