Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Betonishamaani

Piti ottaa tuo jo toiseen välilehteen auki, kun tulee sen verran syvissä vesissä soutelua :psp:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Örtzi

Arhimäeltä kyllä sellainen tempaus taas että ei helvetti.  :facepalm: Jätkä on ministeri ja siten kaikki mitä tekee ulkomailla edustaa tavallaan hallituksen virallista kantaa. Ei ministerin tasoinen henkilö VOI pitää mitään omaa mielenosoitustaan. Noita nootteja on tullu vähemmästäkin. Helvetin idiootti pikkupoika, Venäjä on yksi tärkeimmistä kauppakumppaneista, tuollainen teko on melkein kuin kusisi omiin muroihin. Tuossa vaan tulee kustua koko Suomen muroihin.  :facepalm:

[:]Kylkiluu[:]

Arhinmäeltä olisi ollut korrektia keskustella mielenilmauksestaan etukäteen sekä Venäjän että Suomen poliittisen johdon kanssa. Itse tempauksesta olen sitä mieltä, että kannanotto ihmisoikeuksien puolesta on aina tarpeellista  :jees:

Señorita iCola

Urheilu urheiluna ja kannanotot päättäjien kesken jos uskaltaa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288591110124.html

QuoteKuusi vuotta sitten kansanedustaja Paavo Arhinmäki kävi kuumana.
Hän oli katsomassa Stadionilla Suomi-Serbia-jalkapallo-ottelua ja se sujui Suomen osalta surkeasti. Eikä siinä vielä kaikki: serbifanit olivat raahanneet katsomoon lakanan, jossa luki "Kosovo is Serbia". Se oli poliittinen kannanotto, ja siksi täysin Euroopan jalkapalloliiton sääntöjen vastaista. Minkäänlaiset poliittiset lausunnot eivät kuulu urheilukatsomoon, minkä Arhinmäki tietenkin tiesi. Kansanedustajalla paloivat hermot. Hän poistui mielenosoituksellisesti kesken ottelun - ja mennessään kiljui serbifaneille kutsuen näitä "murhaajiksi".

Mitä Arhinmäki serbien kohdalla paheksui, sen hän nyt itselleen sallii.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Quote from: [:]Kylkiluu[:] on Mon 19.08.2013 10:27:51 (UTC+0300)
Arhinmäeltä olisi ollut korrektia keskustella mielenilmauksestaan etukäteen sekä Venäjän että Suomen poliittisen johdon kanssa. Itse tempauksesta olen sitä mieltä, että kannanotto ihmisoikeuksien puolesta on aina tarpeellista  :jees:
Eli alaikäisiin suunnattu seksuaalipropaganda pitää olla hyväksyttävää, tämä on ihmisoikeuskysymys?  :psp:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Betonishamaani

Quote from: Örtziksi takas on Mon 19.08.2013 10:46:23 (UTC+0300)
Eli alaikäisiin suunnattu seksuaalipropaganda pitää olla hyväksyttävää, tämä on ihmisoikeuskysymys?  :psp:

Mitenkäs tuo sitten käytännössä siellä toteutetaan :serlokkismoke: Sinä kun Jorma-Petteri nyt täytit kahdeksan vuotta, niin otappas tästä kulli suuhun ja kokeile miltä tuntuu :think:

Örtzi

Quote from: Tekninen tauko on Mon 19.08.2013 10:51:51 (UTC+0300)
Quote from: Örtziksi takas on Mon 19.08.2013 10:46:23 (UTC+0300)

Mitenkäs tuo sitten käytännössä siellä toteutetaan :serlokkismoke: Sinä kun Jorma-Petteri nyt täytit kahdeksan vuotta, niin otappas tästä kulli suuhun ja kokeile miltä tuntuu :think:
Että nyt tämä on kielletty, Jorma-Petteri ei saa enää ottaa kahdeksan ikäisenä kullia suuhun ja tämä on Arhimäen mielestä paha?  :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview