News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Milla Makia

Ajauduin suhteeseen veljeni kanssa, ja kateellinen veljenvaimo huijasi minut vessaan, jonka pytty kohosi ilmaan ja leijui alas laskettelurinnettä. Hävetti kun kaikki katsoivat ja kakkapökäleet vaan tipahtelivat rinteeseen.  :blink:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

GILlian

piirunverran

Quote from: Milla Makia on Fri 07.01.2011 09:11:14 (UTC+0200)
Ajauduin suhteeseen veljeni kanssa, ja kateellinen veljenvaimo huijasi minut vessaan, jonka pytty kohosi ilmaan ja leijui alas laskettelurinnettä. Hävetti kun kaikki katsoivat ja kakkapökäleet vaan tipahtelivat rinteeseen.  :blink:
Sulle ei kyllä seksiä piä antaa ennen nukkumaanmenoa. :blink:

=Siru=

Mulla kotona vanha unikirja tulkitsee ulosteet rahaksi  :psycho:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Milla Makia

Quote from: Lilli on Fri 07.01.2011 09:21:34 (UTC+0200)
Tarkottaako tämä nyt että rahaa tulee kuin esterin peestä vai että tiputtelen sitä joka paikkaan?  :think:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Tirppa

=Siru=

Quote from: Milla Makia on Fri 07.01.2011 09:29:34 (UTC+0200)
Quote from: Lilli on Fri 07.01.2011 09:21:34 (UTC+0200)
Tarkottaako tämä nyt että rahaa tulee kuin esterin peestä vai että tiputtelen sitä joka paikkaan?  :think:
Miten lienee, mut luulis et jotain ylimäärästä epätavanomaisesta tulonlähteestä, josko vaikka lotosta  :think:

morkkis

olin alkon kassalla ja koitin etsiä henkkareita epätoivoisesti.. mun lompakko oli sillee kädessä, että myyjä näki mun paperit mut mä en.. no sit mä manasin jotain, et ajokortti on varmaan tippunu, mut se myyjä vaan tuijotti mua sillee  :blink: -ilmeellä ja sanoi, että "sähän oot yheksäntoist" sit huomasin, että se antaa mun paperit takaisin ja lähdin pois..  mä en siis ostanu mitään vaan näytin sille vaan papereitani  :psp:

[:]Kylkiluu[:]

Olin viime yönä peterinä peterin paikalla  :blink: Tittelinä oli ylin admin ja mietin kuumeisesti, mitä tällä kaikella vallalla tekisin. Hämmennyin kuvitellessani, että minulle vittuillaan ja soitin peterille kysyäkseni, mistä on kyse. Puheluun ei vastattu.

::osmoke

GILlian

Mie näin unta, että olin kymmenien muitten naisten kanssa isossa talossa..vähän niinko jossain tyttökodissa...ainoo vaan,e ttä kaikki muut olivat thaimaalaisia..ja myö oltiin alusvaatteisillaan..sitten syttyi tulipalo ja mie pääsin ulos viime tipassa toisen naisen kanssa..muut jäivät sinne..sitten mie olinkin jo lasten ja Lieskan kanssa jossain hihhulibileissä..aivan outoa porukkaa..kun olisi palannut ajassa 20 vuotta taaksepäin..kaikki puhuivat uskosta ja miten se pelastaisi meitit..myö vaan syötiin...ja hitto mitenkä hyvää ruokaa..Lieska otti lähtiessään vielä kiisseliä mukiin ja mie etin kuumeisesti jotain mihin miekin laitan sitä..

:psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview