News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

ukko

Painajaiset ovat parhautta  :jepso: ... mutta ovatko ne sitten painajaisia :think:
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Memme

Mä näin seuraavia unia viimeyönä:

Minut oli leikattu. Toinen puoli keuhkoista jäljellä ja hirveän vaikeaa hengittää. Ahdisti tosi paljon.
Ja sitten mun mies oli jättänyt mut sen takia et olin muuttanut Helsinkiin ja vetänyt kamaa. Miehellä oli jo toinen vaimo ja lapsikin oli syntynyt   :blink:
Vanhemmat eivät antaneet edes soittaa miehelle koska sen narkkaamisen aikana oli teknologia tehnyt uuden harppauksen, eikä kännyköitä ollut enää olemassa. Lohdutukseksi vanhemmat olivat ostaneet mulle "silakkatelkkarin", jossa uiskenteli minikokoisia silakoita..

Ja heräsin siihen kun haukoin henkeä. Samalla soi herätyskello.
Ei mitään maailman ihaninpia unia  :nope:

Señorita iCola

Olin jonkun fuckin pyramidin sisällä, se oli tosin sisätiloiltaan kuin joku helevetin iso halli vaikka seinät oli kivestä ja päältäpäin tosiaan pyramidin näköinen. No se sitten alkoi sortumaan ylhäältäpäin, huomasin sen ja huutelin muillekkin että nyt äkkiä helevettiin täältä. Itse kerkisin ulos, kai jotkut muutkin mutta suuri osa ihmisistä jäi sinne sisään ja murskaantui  ::osmoke Käsittääkseni jotain kaivauksia siellä tehtiin tai semmosissa töissä oltiin.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Memme

Nyt on ollu ihan sairaan sekoja unia..
En osaa niitä selittää millään tavalla  :crazy:

The Änes

Tuossa toissa yönä näin unta..

Olin jossain kolkossa kylpyhuoneessa, missä oli muuten pimeää ja likaista mutta peräseinällä oli täysin puhdas ja vitivalkoinen kylpyamme..
Kävelin kylpyammeen luo, katsoin sinne. Siellä oli mies, silmät kiinni veden alla. Kurottauduin nostamaan häntä, että selviäisi onko hengissä.
Samalla kun käteni rikkoi veden pinnan, mies havahtui ja tarttui käteeni. Hän veti minut pinnan alle ja alkoi pitämään minua sielä. Ei katsonutkaan minuun päin.. Kunnes yhtäkkiä käänsi päänsä, tuijotti ja avasi suunsa.. Ja alkoi laulamaan herätyskelloni ääntä :blink:

Jännästi tulee muuten nuo äänet uniin :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Diver

Quote from: Perse-Burz on Fri 25.02.2011 19:02:33 (UTC+0200)
Tuossa toissa yönä näin unta..

Olin jossain kolkossa kylpyhuoneessa, missä oli muuten pimeää ja likaista mutta peräseinällä oli täysin puhdas ja vitivalkoinen kylpyamme..
Kävelin kylpyammeen luo, katsoin sinne. Siellä oli mies, silmät kiinni veden alla. Kurottauduin nostamaan häntä, että selviäisi onko hengissä.
Samalla kun käteni rikkoi veden pinnan, mies havahtui ja tarttui käteeni. Hän veti minut pinnan alle ja alkoi pitämään minua sielä. Ei katsonutkaan minuun päin.. Kunnes yhtäkkiä käänsi päänsä, tuijotti ja avasi suunsa.. Ja alkoi laulamaan herätyskelloni ääntä :blink:

Jännästi tulee muuten nuo äänet uniin :psycho:
Mulle kans tuli joskus nuoruudessa frankenstain uniin. Tuli siis ovesta sisään kädessä mun kelloradio. Siinä sitte ihmeissään katteltiin toisiamme, kun se alko soimaan :blink:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

[:]Kylkiluu[:]

Olin männä yönä töissä, tavallaan työntekijänä ja samalla opiskelijan ominaisuudessa. Mulla oli jostain syystä vihreä työasu ja mietin jatkuvasti, mitä potilaat mahtavat ajatella kun leikkuriasussa oleva hoituri pyörii osastolla. En saanut mitään aikaan vaikka mulla oli helvetin pitkä työlista, jossa oli vaikka mitä hommaa ja kelasin, että miten tästä ei tunnu tulevan mitään. Iltapäivällä unohdin lähteä ajoissa töistä ja työkaveri kysyi, mihin aikaan olen tullut töihin kun olen vieläkin töissä. Mulla ei ollut aavistustakaan  :blink: Unohin kesken puhelun, kenelle olin soittamassa ja millä asioilla. Pistin potilaalle tarkoitetun insuliinin omaan reiteeni  :blink:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview