News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Donkey

Tältä porukalta vois saada kyl ihan mielenkiintosta tai sitte julkasukelvotonta materiaalia :psycho:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Mysti

Quote from: Gabriel Van Helsing on Wed 10.09.2014 14:41:13 (UTC+0300)
Tältä porukalta vois saada kyl ihan mielenkiintosta tai sitte julkasukelvotonta materiaalia :psycho:

En epäile sitä hetkeäkään. :jees: Vaan pakkoko niitä omia uniaan olisi julkaista kaikille? Mulle ainakin riittäis se, kun vois itse joskus katsoa jälkeenpäin, et mitä unia sitä tulikaan nähtyä.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

GILlian

Suurinta osaa omista unistani en kyllä haluaisi nähdä toista kertaa...mutta sellaiset mitä ei muista, ne voisin kyllä kahtoa. Usein muistan unet, niinko tuonkin, vähän turhankin hyvin ja yksityiskohtaisesti.

=Juku=

Unien näkeminen jälkikäteen saattaisi selittää monet älyttömät ennakkoluulot tai "totuudet"

Me first (rules of traffic)

=Lutris=

Kuka näkee värillisiä unia. En tarkoita neekereitä unissa, vaan värillisiä unia  :foliopipo:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Mysti

Mä ainakin oon nähnyt aina värillisiä unia. Minkä värisiä niiden unien pitäis olla, jos ne ei ois ihan normaaleissa väreissä näkyviä unia? :think:

=Lutris=

Ihan tavallisissa väreissä ne ovat  :jees:  Joskus kirkkaissa väreissä ja toisinaan on sellaiset 70-luvun telkkarin värit  :psp:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Mysti

Näin viime yönä unta, että mulla oli chihu. Kivahan se oli siinä unessa, mutta jos mulla joskus on mahdollisuus ottaa oma koira, niin en jotenkin usko, että se olisi rodultaan chihu.

Mysti

Olin viime yönä jossain sukujuhlissa. Olivat draamaa täynnä. Niillä unen sukujuhlilla ei ollut kuitenkaan mitään tekemistä noilla juhlilla, mihin oon tänään menossa. Vaikka sukulaisia sinnekin tulee.

nyyyps

Pari yötä taakse päin ootin sairaalan käytävällä leikkaukseen menoa. Siinä saliin mennessä hoitureita kuunnellessa alkoi ihmetyttää, että tämän ei kyllä näin pitäis mennä. Kysyin, että eikö mulla pitäny olla laparoskopia, hoituri vastasi minun tulleen tissienpienennysleikkaukseen. Yritin sanoa, etten halua tissienpienennysleikkausta, vaan mulla on lääkäriltä lähete että laparoskopiaan. Hoituri vastasi, että aika on nyt varattu että ne tissit nyt lähtee, halusit tai et.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview