News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Virallinen JOUKO PIHO arvostus ja ikävöintiketju

Started by Betonishamaani, Tue 29.01.2013 13:16:27 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Jouko Piho on Mon 18.02.2013 00:46:10 (UTC+0200)
Quote from: Kappastori on Sun 17.02.2013 19:47:17 (UTC+0200)
eli helvetti ei niin paha paikka olekaan..

Miten niin helvetti ei ole paha paikka?

Helvetti on oikeasti paha paikka. Siellä on tosi kuuma ja tukahduttava olo rikinkatkujen ja muiden myrkyllisten hajujen keskellä. Kaikkialla on pimeyttä tai hämäryyttä. Siellä olevat ihmiset ovat toivottomuuden ja jatkuvasti piinaavan syyllisyden vallassa. He sanovat yhä uudelleen: "Voi minua onnetonta, tänne helvettiin minäkin jouduin, vaikka kuulin monta kertaa elämäni aikana varoituksia tästä hirveästä tuomion paikasta. Mutta enhän minä mitään välittänyt sellaisista puheista. Kunhan naureskelin ja ivasin uskovia jälkeenjääneiksi ja hoitoa tarvitseviksi hulluiksi. Nyt minä huomaan, että minähän se olin hullu, kun kielsin Jumalan olemassaolon, minä kurja pieni ihminen. Nyt minä jumalaton ateisti olen täällä kaikkien kurjuuksien pesässä, kun minä onneton kielsin Luojani olemassaolon. Miksi minä niin tein? Kai siksi, että pelkäsin enemmän ihmisten mielipiteitä kuin Jumalaa. Olin ihmisten orja ja halusin olla heille mieliksi, kun minun olisi pitänyt olla Jumalalle mieliksi."
Tämä vastaa kuvausta meiän malmilabrasta, sielläki on rikinkatku ja kauhian kuuma. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoP

Quote from: nyyyps on Mon 18.02.2013 08:43:33 (UTC+0200)

Helvetti on oikeasti paha paikka. Siellä on tosi kuuma ja tukahduttava olo rikinkatkujen ja muiden myrkyllisten hajujen keskellä. Kaikkialla on pimeyttä tai hämäryyttä. Siellä olevat ihmiset ovat toivottomuuden ja jatkuvasti piinaavan syyllisyden vallassa. He sanovat yhä uudelleen: "Voi minua onnetonta, tänne helvettiin minäkin jouduin, vaikka kuulin monta kertaa elämäni aikana varoituksia tästä hirveästä tuomion paikasta. Mutta enhän minä mitään välittänyt sellaisista puheista. Kunhan naureskelin ja ivasin uskovia jälkeenjääneiksi ja hoitoa tarvitseviksi hulluiksi. Nyt minä huomaan, että minähän se olin hullu, kun kielsin Jumalan olemassaolon, minä kurja pieni ihminen. Nyt minä jumalaton ateisti olen täällä kaikkien kurjuuksien pesässä, kun minä onneton kielsin Luojani olemassaolon. Miksi minä niin tein? Kai siksi, että pelkäsin enemmän ihmisten mielipiteitä kuin Jumalaa. Olin ihmisten orja ja halusin olla heille mieliksi, kun minun olisi pitänyt olla Jumalalle mieliksi."
Tämä vastaa kuvausta meiän malmilabrasta, sielläki on rikinkatku ja kauhian kuuma. :psycho:

Pyöriikö siellä sellaista sarvipäistä kaveria milloinkaan?
Make tea not love

nyyyps

Quote from: IsoP on Mon 18.02.2013 08:48:05 (UTC+0200)
Quote from: nyyyps on Mon 18.02.2013 08:43:33 (UTC+0200)

Pyöriikö siellä sellaista sarvipäistä kaveria milloinkaan?
Kyllä niillä taitaa olla vain näkymättömänä ne sarvet niillä kavereilla.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Quote from: Jouko Piho on Mon 18.02.2013 00:47:41 (UTC+0200)
Quote from: paavo on Sun 17.02.2013 20:39:07 (UTC+0200)
Kommunismi, kaikki saa palkkansa

Kommunismissa kukaan ei saa kunnon palkkaa.

Vain eliitti elää paksusti.
Tästä asiasta olen samaa mieltä  :jees: 
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

[:]Kylkiluu[:]

Jouko, joutuvatko ne ihmiset kadotukseen, jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan Jeesuksesta ja kristinuskon jumalasta ja palvovat ymmärtämättömyyttään epäjumalia?

=Juku=

Kuinkahan tuo helvetti on Danten kuvaamana vasta 1200-luvulla saanut tuon rikinkatkuisen luonteensa  :think:

Missä se on kirjoitettu ettei maapallo olisi jonkun toisen planeetan helvetti (ja jonkun toisen taivas)

-epäjumala?  Ensin pitäisi määritellä jumala, eikä vain vedota ihmisten toimittamaan taru- ja ohjekokoelmaan!

Me first (rules of traffic)

=Lutris=

maapallo on simulaatio ja me olemme vain virtuaalisesti olemassa   :foliopipo:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

The Änes

Minä olen lucifer, belsebuubi ja itse saatana. Näin ainakin töissä ovat sanoneet minun olevan niin pitkään kun siellä olen ollut :blink:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Atomisaattori

Oot meillä töissä käynyt ?  ::tuplao

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Atomisaattori

Quote from: Jouko Piho on Mon 18.02.2013 00:47:41 (UTC+0200)
Quote from: paavo on Sun 17.02.2013 20:39:07 (UTC+0200)
Kommunismi, kaikki saa palkkansa

Kommunismissa kukaan ei saa kunnon palkkaa.

Vain eliitti elää paksusti.
Eihän tuo nyt eroa mistään muustakaan elämänmallista ?? :umn:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview