News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bobo

viime yöltä

Kävelin yhen tutun muijan kanssa jossai ratapihalla yö myöhällä enkä oikeen muista mitä juteltiin..
jotai ainakin kaukojunista ja
mitä todennäköisemmin syvällisiä meidän suhteesta tai jtn..

sit toinen uni oli et olin tyyppien kans lähös armeijaan ja sit huomasin siin autos et mult puuttu joku ihme ilmottautumispaperi ja henkkarit , ja etin niitä repusta jossa oli ainakin 1000 eri lokeroa ja sieltä löytyi suunnilleen kaikki mahdollinen paperi ja tarvike muttei edellä mainittuja.. ahdisti.  ::hihsmoke

En este mundo paz no existen.

Kumimuna

Joku läskipää ajoi liikenteenjakajan yli mun auton keulaan.
Kateltiin vahinkoja rauhassa kun tää yhtäkkiä kiipes autoonsa
ja lähti menemään tuumien, ettei hän maksa yhtään mitään.
Tapahtumapaikka: Lohja :blink:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Memme

Nyt viimeaikoina mun unissa on ollut paljon ruumiita, ruumishuoneita, vedessä sukeltamista ym. niin älyttömiä tapahtumia että ei niistä ole ottanut mitään selkoa  :nope:
Heti herättyä on ahdistanut niin paljon etten ole saanut enää unen päästä kiinni!
Oon noussut joskus vaille 8 aamuisin ja tullut takas nukkumaan noin parin tunnin päästä.

Sitten näen taas unia kelluvista ruumiista ja sitten päätänkin jo nousta ylös. Nuo tuollaset unet ei ole yhtään mukavia   :parku:

Donkey

Quote from: Memme on Fri 08.10.2010 21:43:23 (UTC+0300)
Nyt viimeaikoina mun unissa on ollut paljon ruumiita, ruumishuoneita, vedessä sukeltamista ym. niin älyttömiä tapahtumia että ei niistä ole ottanut mitään selkoa  :nope:
Heti herättyä on ahdistanut niin paljon etten ole saanut enää unen päästä kiinni!
Oon noussut joskus vaille 8 aamuisin ja tullut takas nukkumaan noin parin tunnin päästä.

Sitten näen taas unia kelluvista ruumiista ja sitten päätänkin jo nousta ylös. Nuo tuollaset unet ei ole yhtään mukavia   :parku:
Yleensä unessa ruumis merkitsee jonkin loppua tai unennäkijä on vihainen ruumista kohtaan oli se unennäkijä itse tai joku muu.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

=Lutris=

Ruumit ovat unessa pelottavia. En muista nähneeni  :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Memme

Voin sanoa ettei ole mitenkään ihanaa nähdä esim. sellasia unia jossa ruumiita kelluu joka puolella..
Ja niistä lähtee vielä sellainen tosi paha haju (unessakin yökin).
Se haju tulee varmaan siitä kun pierasee peiton alla..  :shy:

-teme-

Memme

Tai sitten vähemmän hyvälle..

Ellei mies oo pierassu kun on ollut selkä muhun päin  :think:

nyyyps

Mie vissiin olin tsuffautellu muuan aamu peiton alle hyvät aromit, ku mötjä minut herätti ja meinas tulla saman peiton alle mutta kirosanojen kans lähti liukkaasti karkuun ku peittoa raotti. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Äite oli ostanut turkishuutokaupasta kasan ketunnahkoja ja minä pidin sille moraalisaarnaa turkistuotannon tukemisesta. Äiti huomautti, että olisi paras katsoa mihin itse pukeutuu ja huomasin päälläni olevan minkkiturkin. En tajunnut mistä ko. vaate on mun päälleni ilmestynyt mutta selitin, ettei se nyt ole niin paha koska se on ostettu kirpparilta. Yksi hyvä miespuolinen kaveri soitteli ja kyseli seksin perään, löin sille luurin korvaan.

:psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview